Mac skryf:

Kuboes het toe nie vandag gebeur nie .. kon nie ‘n Raadslid opspoor om die saal gebruik goed te keur nie.

Toe wys ek vanaand die span die “volwasse” Jesus Film, die volle ene.
En die kinders moes neerskryf hoe hulle die film ervaar het.

Ek herhaal wat hulle skryf [naamloos, behalwe een wat vra dat haar naam bygesit word] – en ek skryf presies soos hulle geskryf het – taal en spelling net so:

——————————————————————–
“Shoe baie dankie dat ek die Jesus Film gekyk het dit beteken so baie vir my. – Daar is iets wat ek wil sê Jesus hou al sy beloftes en dat Jesus is vir my die Almagtige en die een wat my beskerm en my veilig in sy arm’s hou. Want hy sit in die allerhoogste.

My god is die here van alle koings. Waar 3 of meer in my naam vergader daar sal ek wees. [kruis geteken +] My heer het opgestaan.
Elanesse. [Vir Oupa en Ouma]

———————————————————————–
Die moewie het my hart oopgemaak vir die Heere en dit voel asof my lewe klaar verander het want ek het nog nooit so gevoel nie.

So sal Jesus net nog Dieper in my gaan amen !!!! ??? [En GROOT kruis met sy naam daarop]

————————————————————————-
Ek het weereens besef hoe bevoorreg ek is om God Jesus te kan ken. Want Hy wat niks verkeerd gedoen het nie het geley en vir alles wat ons verkeerd gedoen het gaan sterwe en weer opgestaan sodat diè wat aan Hom glo die Ewige Lewe kan hê. My Liefde vir Jesus sal nooit verval nie, en ek weet en glo dat God Jesus my Verlosser en Koning is. Ek is dankbaar vir wat hy vir my ±2000 jaar terug gedoen het.
? [Geteken]

——————————————————————————-
Wat vir my spesiaal was is waar Jesus die meisie opgetel en haar vas gehou het ek wens dat dit ek was dat Jesus my kan optel en vashou.

Ek is baie lief vir onse here en hy het vir my sondes gelei aan die kruis.
[geteken]

—————————————————————————————-
Toe hy op sy kniee gesaan het en gebid het en toe hy op die krys gesterf het en toe hy gese het ek gee my siel vir u en toe hy al die wonderwerke goed gedoen het en to hy gedoop is en vir en toe die duiel in n slang verskyn het en vir jesus gese aan bid my en toe sy sterwe

———————————————————————————————
Ek het die vole vorem van die fliek geniet en ek het alles wat gebeur het myne gemok. Die gedeelte wat ek die meeste van gehou het was toe die here verdydelik het van die sad gedemonstreer het dit het baie met my bryn gespeel in die begin maar nou weet ek wat dit bidoel het dat die saad is ons geloof in die here en hoe ons groei.
!!!
————————————————————————————————-
The film was a great success, I enjoyed every bit, the joy I have learned out of it, the greatness as well it thaught me couple of things I never even knew. my favourite part of this film, was when Jesus knelt down on his knees to pray by this big rock and ask for the others people’s forgiveness. It was a heart touching moment for me which I shall never forget to put on top of this, I just want to say a great thank you because it is such a privelage to be here and spread the word of God !

Everey moment of walking with the great and mighty Lord is like living in joy!!

JESUS IS KONING
Amen.
——————————————————————————————————————–

Nou my liewe vriende – as die stukkies jou nie raak nie .. laat weet my gerus, dat ek vir jou ook kan bid 🙂

Grap net – ek weet dit sal almal 2-keer laat dink. Maar ek, eintlik ons, het julle gebed nodig – hou asseblief vol daarmee.

Môre gaan van ons en van VEK se “MAXIMAN MANNE BEDIENING” uit na die veeposte. Hoop maar die paai is nie te versuip nie – dit reën al heel aand hier langs.

Die “hampers” is opgemaak, die Bybels is gelaai – al wat kortkom is julle gebedsdekking
Groete

Mac & Span

P1060865 Oppad na Vioolsdrif

P1060857 Halfmens