Aanhoudende krisis – Vervoer vir DCM [Seronga]
Terugvoer na maande: Ons het deur OutreachAfrica en twee van die manne hier op 4x4Community Forum so byna R7000 ingesamel gekry vir Willie se voertuig krisisse – En ons het die parte soos bestel vir hom betaal en die balans na hulle bankrekening oorgeplaas.
Alles bly verkeerd loop vir die arme Willie en gister e-pos hy:
Groete Oompie,
Dit gaan goed ten spyte van al die voertuig probleme. Ons was Dinsdag by die Dr in Ghantsi en my hart loop nog mooi. Arista moet egter gaan vir ekg toetse, was nie krag in Ghantsi om dit te doen nie, dr Riaan het ‘n onreelmatige hartritme opgetel en alhoewel hy nie bekommerd is nie, wil hy net doodseker maak dat sy ok is.
Ek wil net almal bedank wat bygedra het om ons te help om die voertuie op die pad te kry, ons waardeer dit baie, want sonder vervoer is ons gestrand en kan ons nie die HERE se werk doen nie, moet hoeka al ‘n draai in Gudigwa gemaak het met die Evangelisasiespan, maar moes dit vir eers uitstel. Weereens baie dankie. Ons hoop om spoedig al die nodige parte te bekom. Ek kon darem vir Steve ‘n bydrae gee vir sy werk, ongelukkig het hy verhuis.
Mag almal geseën word!
Shalom!
en dan volg hy dit op met die probleem soos dit nou nog is :
Goeie naand almal!
Die duiwel wil ons maar net nie uitlos nie en dis veral ons voertuie wat ‘n probleem bly.
Soos julle weet is dit nou al amper 3 maande wat ons sukkel om die probleme met die Land Rover en die Isuzu op te los. Eers het ons parte vir die Land Rover se ratkas probleme bestel wat toe volgens Steve die werktuigkundige nie dit was wat hy bestel het nie en moes ons dit terugstuur, nou sukkel ons om die parte in die hande te kry. Met die Isuzu gaan dit nie veel beter nie, het die tydratte en die “Cylinder head gasket” gekry, net om uit te vind dat die “valves” gebuig is en daar van die “valve guides” vervang moet word. Ongelukkig kan ons nie “valves en valve guides” in die hande kry hier in Botswana of naby gelee dorpe in Namibie nie.
In tussen het Francois Malan ons gehelp met ‘n 4×4, 2.2 Toyota Hilux bakkie, waaroor ons baie dankbaar is, maar het agter gekom dat dit baie olie lek en nou moet ons eers die agterste “crank shaft” olie seel moet vervang, wat nogal ‘n groot werk is, want ons moet die ratkas en die “flywheel” uithaal om by die seel uit te kom en met ons beperkte kennis wil ons nie ‘n kans waag om dit hier in die bos te doen nie. Ons gebruik nog die Toyota, moet net gereeld olie ingooi, 2L op 800KM. Steve het in die tussen tyd verhuis na Katima Mulilo in Namibie toe.
Ons vra dat julle saam met ons oor al die probleme sal bid vir ingryping van BO, sodat ons hierdie probleme ook sal oorkom. Ons besef dis ‘n toets wat ons moet deurgaan, maar kan net met behulp van almal se gebede deurdruk.
Shalom!